Crimson chapter 20

Alyssa Green

So yeah. I'm sorry if this one is only okay, I was editing really fast. I'm sorry it's so long! Grah! Anyway, I hope everyone likes it. I'm trying really hard to finish this story, I'm sorry that its always so slow!!! :(

Chapter 26

Alyssa Green

Umm, yeah. I hope everyone likes this, sorry it took so long to upload. *begs for forgiveness* Warning: Violence and some gore- vampire story

Chapter 27

Alyssa Green

Finally, so close to the ending of this story! Ooooh! What might happen? Sorry, this one's a bit of cliffhanger! Warning- Violence and slight gore: it is a vampire story!

Crimson, Chapter 8

Alyssa Green

The after math of a hectic night. I dunno. I'm not that good at coming up with descriptions.

Crimson Chapter 30 (Final Chapter!)

Alyssa Green

Alright everyone. This is the final chapter of Crimson! Some will be lost forever, while others may gain new powers. Who will prevail? I wanna thank everyone on elfwood who's ever read and commented on my page. Without you all this story may have never been finished. I'm sorry for all the times it took months to upload the next chapters! You guys rock so much!!!! *goes all teary eyed* I'll try to do better next time! *grabs everone into a big group hug*

NightFire ~Prologue

Alyssa Green

Cal Jacobs has been a vampire for nearly two centuries. Traveling abroad in Europe, he decides on a whim to visit the remnants of his old town. To his surprise, much of it still remains as it once was... Buried beneath the roots of an old, yet familiar oak tree, Cal unearths a box he buried years ago. Within it lies his journal. Somehow it has survived time to tell the story he has tried so hard to forget. Disturbed and moved by his own words, Cal writes down the events, accompanied by excerpts from the journal, that led to his immortality. FootNote: Sorry this prologue is so short guys. I'll try to get the first chapter up soon!

Chapter 21

Alyssa Green

So yeah, this ones not as exciting, but I still hope it's good. However the next chappy is a cliffhanger! oooooh! Yeah, I'm random, I know. Hope you guys like, the next one will be up asap!

crimson chapter 12

Alyssa Green

the plot thickens...I think. Anywhoo, sorry its taking so long to upload all this stuff, I'm currently on chapt. 15, and have some excitement heading your way! Yay! *trips over a pile of books*

Crimson chapter 10

Alyssa Green

YAY!!!1 *mad kirby impression* To everyone, I am deeply sorry for how long it took. *bows* Anywhoo, after I upload this, I'm getting onto Chapter 11!

Crimson, chapter 9

Alyssa Green

Rose's story continues, not sure how to describe this, lets just say some strange things will start to happen soon....

Crimson chapter 13

Alyssa Green

Yay! Hope you like...edtiing is only half bummed, point out any mistakes or awkwardness if you like. Please enjoy! *bows*

Resuscitate 423 - Do You Like Syrup?

Heaven Benford

Huge technological advances have been made in the agricultural field. One company has desgned a miracle chemical that can actually bring plants back to life. Unfortunately plants aren't the only thing it can bring back to life... and th fact that it's happening across the country is equally as unfortunate

Crimson chapter 24

Alyssa Green

Yep, this ones violent too. Just a warning for people. Hey, it is a vampire story... Anyway, a small tidbit about Cal is that he's claustrophobic. This is because as a child he got locked in a cupboard accidentally while playing hide and seek. His sister found him hours later...Anyway, I hope you guys like this.

Crimson chapter 11

Alyssa Green

Chapter eleven. Yeah. X_X I'm dead now. Hope you like.

Crimson chapter 23

Alyssa Green

Yay! Oh, warning for people, this is a bit violent. So yeah. I hope everyone likes it!

Crimson Chapter 15

Alyssa Green

Yay! I made it! Anyway, just a little note here for some gruesome/twisted stuff, pg 13. (It is vampires, after all) Oh, and Minou is the french word for 'Boy kitty'. So yeah. I hope everyone likes it.

Crimson chapter 16

Alyssa Green

Next chapter! Yay! I hope you guys like how it turns out!

Crimson chapter 14

Alyssa Green

So yeah... it continues. And for everyone thats reading, thanks for sticking with me. I know I can be a pain sometimes, and lazy. So thanks!!!! Anywhoo, this chapter is a little boring, but the next few speed up pretty fast, I promise!

Caldrine and Draknor 3

Rachel Pelton

Only the next episode, more soon I SWEAR!