Elfwood is the worlds largest SciFi & Fantasy community.
  - 152408 members, 4 online now.
  - 12924 site visitors the last 24 hours.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle Budzinski

"Yuki, King Of Rats" by Michelle Budzinski

SciFi/Fantasy Picture 17 out of 18 by Michelle Budzinski.      ←Previous - Next→
 
Tag As Favorite
 
SciFi and Fantasy Art Yuki, King Of Rats by Michelle Budzinski
Add Bookmark
Tag As FavoriteComment
Yay! It's Yuki from Fruits Basket, an anime I recently got in to that I highly recommend since it has the three essentials: cool guys, love triangles, and random nudity *GRIN*. As you can see this is a v. recent work. I drew it, inked it, scanned it, and coloured it on computer. *nod nod* I must say, I liked the way it turned out. *hm?* 'How can I tell' you ask? Well, I look at it and go ~waaaaaaaaaaaaai~ Yuki! (Don't worry, the effect will wear off by tomorrow). Plus, the three-way shading looks neat. *bounces off to draw more*


DateNameComment 
28 Dec 200345 Kelli
I've never seen that anime but the pic looks great any way! His eyes look so evil, it's awesome! Can you PLEASE try Kurama or Yuske from Yu Yu Hakusho? I love ur pics!
11 Jan 200445 Stupid and her best friend <did@yah...yahoo>
Stupid: The lips r weird
friend: Do you have no respect for art or feelings?!?!?!?
Stupid: Nope but i like blink182 *all the small things*
friend: Its good art
14 Jan 200445 Anonymous
Love da pic but plzzzzzzzzzzzzz tell me where do u color it??? I tried micromediaflash but it was too complecating --_-- well just plz mail me and tell me where u colored it plz plz plzzzz.
27 Jan 200445 Nessa
Very cool......Try using the shade tecnique around the eyes
6 Feb 200445 Anonymous
This is great!!! I love Fruits Baskets!!!You got the eyes perfectly, I also love how you did the shine on the hair.12
13 Oct 200445 Anime/Bishounen Ruler <
YUKI! AHHHHHHHHHHHHH!!!! ^_^ I love anime... especially Inuyasha & Fruits Basket... INU-DOGGY(That's Inuyasha)! Lol... Kyo, though is mine!... KYON-KYON... KYO-KUN(That's Kyo)! ^^x <~~~~~Just like Kenshin... lol... if you like anime & are between the ages of 12-16... thetn IM me on AOL or on ICQ(if you have them...). My ICQ # is... 227956747. Just the #'s... not the .'s... lol... well... buh-byez! ^_~
3 May 200545 Lolo
ohohohohohohoho... yuki... kewl. JAH.... yuki... MOUSE HAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA- thats not funny.... kewl piccay...hahahahahahahahahahahahahahahha... sugar... make face rounder... HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
21 Nov 200545 Hatsuharulover
Wow!! u drew that sooo great, now can u draw my fav character haru pleeeez!!1 i am begging u!!!
15 Jun 200645 Puppet princess
I really like this. I too have never seen this but i can say he looks cool.
19 Jun 200745 Llama
That's really cool. He's really cute, (and your comments make me wanna squee too, i dunno why...)
By the way, to those who don't know this anime, it's Fruits Basket right?
Page: [1] 2 3
Not signed in, Add an anonymous comment to this guestbook...    

Your Name:
Your Mail:
   Private message? (Info)



'Yuki, King Of Rats':
 • Created by: :-) Michelle Budzinski
 • Copyright: ©Michelle Budzinski. All rights reserved!

 • Keywords: Basket, Computer, Fruits, Yuki
 • Categories: Anime / Manga
 • Techniques: Black Ink, Computer-coloured Picture
 • Views: 671
 • Resolution: 643x700

Bookmark and Share



More by 'Michelle Budzinski':
Blood and Tears
Kenshin Half
Kenshin Face
Magneto
Tooya

Related Tutorials:
  • 'Inking Tutorial' by :-)Max MaxBert Bertuzzi
  • 'Sharp Inking and Effects' by :-)Alejandro Perez Muņoz
  • 'Painter and Photoshop, a Quick Trip' by :-)Liz Chesterman
  • 'Colored Pencil Techniques' by :-)Tiffanie L. Gray
  • 'Figure drawing: Basic Pose and Construction' by :-)William Li
  • 'Coloring with PSP, first method' by :-)V. E. Lehkonen
  • Art Education Finder...
  •  
     

    Elfwood™ is a site for Fantasy and Science Fiction art and stories. The site was founded by Thomas Abrahamsson and is maintained by helpful assistants and moderators, owned by the Elfwood AB corporation.

    [More...]